2010年11月1日星期一

補習-Lake Of Autumn

補習-Lake Of Autumn

--------------------------------------------------------------------------------

measure down to the ground, recovering the lake, where we used to swim like children, under the sun was there to shine. That time we used to be happy. Well, I thought we were. But the truth was that you had been longing to leave me, not daring to tell me. On that precious night, watching the lake, vaguely conscious, you said: Our story is ending.

The rain was killing the last days of summer. You had been killing my last breath of love, since a long time ago. I still dont think Im gonna make it through another love story. You took it all away from me. And there I stand, I knew I was going to be the one left behind. But still Im watching the lake, vaguely conscious, and I know my life is ending.

我仍清晰地記得故事發生的時候。秋葉翻飛,飄落一地。我們曾經孩子般戲水暢游過的小湖蓋滿落葉,在太陽下閃著光。那時我們幸福過。哦,我是這樣認為的。可事實上你早就想離開我,只是不敢告訴我罷了。在那美麗的夜晚,眼望湖水,恍惚中聽見你說:我們的故事已到盡頭。

雨水扼殺著所剩無幾的夏日,而你很久以來也在扼殺我奄奄一息的愛。我仍不認為自己會再去經歷另一段愛情故事。你把一切都帶走了。我只有悄然佇立,早已明白自己將會是那個被遺棄的人。而我依然凝望著湖水,恍惚中,生命正離我而去。





Tag: Job |
Jobs |
求職 |
business centre |
usb flash drive |
wedding gift |
補習 |
baby gap |
日韓時裝 |
日韓童裝 |
童裝 |
迷你倉
醫療用品
輪椅

没有评论:

发表评论